donderdag 28 februari 2013

Canvas....

Deze keer heb ik eens wat anders gemaakt dan een kaart, alhoewel het wel scrappen is maar dan op canvas.
Meestal heb ik wel in mijn hoofd hoe ik het hebben wil, als ik dan aan de gang ga en alles ligt op z'n plek ben ik meestal toch nog niet helemaal tevreden en schuif ik alles er weer af en na een aantal keer veranderen van scrappapier,  schuiven van dit en dat ben ik het er wel mee eens en plak ik alles snel vast voordat ik weer opnieuw ga beginnen.
De sleutel heeft dus ook alle kleuren gehad zoals wit, lichtgrijs, donkergrijs met zilveraccent, maar dat was het niet helemaal, dus toen maar gewoon zwart gemaakt en er een tekst (wit)op gestempeld.
 
De canvaslijst heb ik eerst aan de zijkanten zwart geverfd, met boekbinderslijm het papier erop geplakt en lint over de scheiding gedaan.
De chipboordletters zijn met dezelfde tekst als de sleutel gestempeld en het vogelkooitje heb ik wat schaduw gegeven (niet te zien op foto). Libellen, swirls en hoekjes erop.
 
 


Zoals hij nu is ik ben er wel tevreden over, dus hij kan opgehangen worden in de gang.

Lieve groetjes Marian

Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties.

11 opmerkingen:

  1. Wat prahtig gemaakt. Mooi papier en een mooie grote sleutel.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al dat geschuif en veranderen heeft wel een supergaaf canvas opgeleverd.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi decoratiewerk, die staat vast prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi geworden, Marian, een pronkstukje in de gang!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave creatie leuk hoor.
    Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk en mooi Marian.
    Een waar kunstwerkje.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi werkje Marian! Verdient zeker een mooi plaatsje! En proficiat met het winnen van de liftchallenge #36!!! Geniet van de nieuwe spulletjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je prijs Marian.
    Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen