woensdag 20 februari 2013

2 In 1....

Vandaag heb ik zomaar 2 berichten, moet niet gekker worden (lol)
Laatst zei iemand tegen me dat ik m'n blog bij moest houden. nou dat lukt me aardig de laatste paar weken zou ik zo zeggen. (ha
 
Het is me toch weer gelukt om een mannenkaart te maken.
 
 
Op het blog van de Lift Challenge ( http://liftchallenge.blogspot.nl/) is weer een nieuwe kaart gepost om te liften. Raar maar waar kwam bij mij gelijk het idee naar boven om er een marine kaart van te maken. Ben aan de gang gegaan en dit is het resultaat.
 
JARIG
Vorig jaar heb ik jullie kennis laten maken met Fynn.
Vandaag is hij alweer 1 jaar geworden. Als ik terug kijk op dat jaar is het toch wel heel snel voorbij gegaan. Op deze 2 foto's kan je zien hoe hij gegroeid is. Het is een hele lieve maar ook een heel ondeugende hond, met een leuk eigenwijs karakter.
 
januari 2013
 
en vandaag ben ik jarig  HOERA
 
 
Lieve groetjes Marian
 
Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties.
 

16 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. en wat een lieve hond. Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Marian.
    Gefeliciteerd met de 1-jarige Fynn.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat een lieve hond is dat zeg!
    Je kaart is leuk met het maritiem thema! Erg leuk gedaan, fijn dat je meedoet met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf kaartje heel mooi,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf kaartje zeg, mooi dat nautische thema! Mooie hond heb je trouwens, gefeliciteerd met zijn eerste verjaardag ;) Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart en wat een beauty van een hond heb je.Gefeliciteerd met zijn verjaardag.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gaaf hoe je dat touw hebt gedaan, ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie mannenkaart! En wat een mooie hond!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige mannekaart. Leuk, met de knoop erin.

    Wat een mooie foto's met Fynn. Leuk ook zo in de sneeuw.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart, Marian, en wat een leuke foto's van jullie hond!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hieperdepiep hoeraaaaa... voor Fynn en wat een leuke kaart Marian...ik kom vast nog kijken.

    Grtjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi gefeliciteerd met je hondje,en een mooie kaart geworden.En je sta wel in mijn bloglijst hoor al sta je in onderste lijst.gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie zomerse kaart met de watertinten en de zeilboot! Heel leuk, die "zeemans"knoop erbij! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een stoer kaart, super! Erg mooi thema heb je gekozen. Bedankt voor het meedoen met de challenge op ons blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi kaartje Marian een welverdiende eerste prijs

    BeantwoordenVerwijderen