vrijdag 17 februari 2012

Daar bij die molen....



Ik vind het toch wel leuk hoor dat rood-wit-blauw. Eerst had ik zoiets van dat is toch wel heel erg tuttig dat hollandse gebeuren op een kaart, maar ik moest er ff aan wennen.



Toch maar een leuk kaartje ermee gemaakt (al zeg ik het zelf) haha. Heb deze gamaakt voor de challengen van DCL http://dutchcardlovers.blogspot.com/.  Anja heeft hiervoor deze schets gemaakt.


Lieve groetjes Marian

Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties.

10 opmerkingen:

  1. Leuk istie!! Niks tuttigs aan hoor, dat rood wit blauw. Lekker fris.
    Leuk dat je meedoet, Marian!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een super leuke kaart en een originele uitwerking! Dank je wel voor deze DCL-bijdrage.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje zeg lekker hollands is toch niet verkeerd. bedankt voor je bijdrage aan DCL

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige hollandse kaart
    vind deze super leuk
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een heel leuk kaartje hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is hartstikke leuk. Ik vind die molen helemaal te gek!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marian, niks mee aan de hand hoor, erg leuke kaart met dat molenthema, precies in mijn straatje ;-)
    Groetjes, Yolanda.

    BeantwoordenVerwijderen