zaterdag 11 december 2010

Ster....


Ik zag deze ster op een blog en dacht gelijk; ooohh die wil ik ook!!!!
Toen ben ik op zoek gegaan naar de link voor het model, en jahoor
gevonden. Ik wist gelijk voor wie ik de ster ging maken als kerstkaart,
voor mijn ouders.
Gezien hij niet met de post mee kan, heb ik m persoonlijk gegeven
en dat was net zo leuk, want dan zie gelijk de reactie.
Nou ik kan je zeggen dat dat heel leuk was, want ze vonden (vinden)
hem prachtig.-:)
Het is ook wel een heel leuk projectje om te doen moet ik zeggen.

Lieve freubelgroetjes Marian


Thanks voor jullie leuke reacties....

8 opmerkingen:

  1. ik snap dat je ouders hem prachtig vinden, het is ook heel mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie creatie geworden.
    Fijn dat hij zo in de smaak viel bij je ouders.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hij is super. Ik heb hem ook gemaakt. Ook weggegeven en ook daar viel hij goed in de smaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi? Hij is supermooi, logisch dat je ouders er blij mee waren,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is ook prachtig geworden, wat fijn voor je ouders om zoiets moois te krijgen!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke ster heb je gemaakt voor je ouders.

    Prachtige kerstkaarten heb je de laatste tijd ook gemaakt.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marian, hij is mooi zeg! Lijkt me heel leuk om te maken van allerlei mooie papiertjes.groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen