maandag 27 december 2010

Happy Cats....



Hallo allemaal, de kerst ligt weer achter ons ik hoop dat het
bij jullienet zo gezellig is geweest als bij mij.
Nog een paar daagjes werken en dan is het weer oud en nieuw.
Dit kaartje heb ik gister gemaakt, s'avonds hadden we pas het
familiedineren had mijn voorbereidingen al getroffen, dus
had ik lekker ff de tijdvoor mezelf.
Het papier is van Capella en is zo mooi. Het plaatje is een
Vintagesticker van Crafty Secrets.
Stukjes kant en wat bloemetjes.
Lieve freubelgroetjes MARIAN

3 opmerkingen:

  1. wauw, wat een prachtkaart, alles past zo mooi bij elkaar, leuk poezenprentje heb je gebruikt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Marian, ja mooi he, dit papier, ook superleuk plaatje,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hoi,
    Ik zat net het filmpje bij nicole te kijken die zich aanmelde bij jou blog, ik zag wel leuke dingen voorbij komen dus ik denk kom maar even kijken!, en tot mijn grote verassing woon je ook in papendrecht! haha! Er zijn hier in ons dorpje niet veel mensen die zo'n hobby hebben .... zeg maar gewoon zo goed als niet! leuk als je dan toch iemand tegen komt! Ik ben gelijk maar even volger geworden, Je kunt is kijken op mijn blog! mischien heb je nog stempelafdrukjes nodig om te ruilen of iets anders?! Gr ashley

    BeantwoordenVerwijderen